Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
Celebrities wie David Beckham tragen Brillantohrringe, der Männerrock versuchte bereits 1951 seinen Durchbruch und die Wirtschaft sieht den Mann als Zielgruppe für Kosmetika, Wellness und Co. Haben wir es hier mit einer exotischen Randerscheinung von Mann zu tun, der mit einer Verwirrung der Geschlechter kämpft? Ist der starke Prototyp des Mannes heute nicht mehr existent? Oder aber zeichnet sich moderne Männlichkeit durch eine neue Bandbreite von Männlichkeitsmodellen aus? Was also ist zu Beginn des 21. Jahrhunderts unter Männlichkeit zu verstehen? Eine spannende Frage, mit deren Beschäftigung aus kommunikationswissenschaftlicher Sicht ein Beitrag zu aktuellen Diskussionen geleistet werden soll. Dabei untersucht dieses Buch das heutige Bild von Männlichkeit anhand von Modewerbeanzeigen in Männerzeitschriften mit Hilfe eines dreistufigen semiotischen Analysesystems: der syntatkischen Bildanalyse, der semantischen Bedeutungszuweisung und schließlich der quantitativen Inhaltsanalyse. Eine Arbeit mit transdisziplinären Ansätzen, die interessante Methoden und Ergebnisse für Forschung wie für Praktiker des textilen Marketing aufzeigt.