Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
"Personalmarketing bedeutet, das eigene Unternehmen aus der Sicht der Bewerber zu sehen". Die Autoren stellen einen konsequent marketingorientierten Ansatz vor, der Personalmanagern ermöglicht, die Rekrutierung von neuen Mitarbeitern - insbesondere von Führungsnachwuchs - strategisch und erfolgreich umzusetzten. Die Autoren, die über langjährige Beratungserfahrung im Personalmarketing verfügen, erläutern anhand vieler praktischer Beispiele, wie ein Unternehmen eine Ist-Analyse seiner Personalaktivitäten im spe zifischen Umfeld durchführen kann, um daraus effektive Personalmarketingstrategien abzuleiten. Vier Fallstudien veranschaulichen die Entwicklung und Umsetzung von Personalmarketingstrategien in renommierten Unternehmen wie Procter & Gamble, Commerzbank und Hewlett Packard. Am Beispiel einer mitt elständischen Firma wird demonstriert, daß sich dieser praxisorientierte Ansatz nicht nur auf größere Unternehmen anwenden läßt.