Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
For many years, law enforcement administrators, government officials, and researchers have explored the possibility of professionalizing law enforcement agencies and their officers. Some have called for mandatory college education requirements while others have argued for the formation of a national police force. In 1979, police practitioners from various law enforcement executive organizations met to develop a process to professionalize police agencies by instituting standards covering the wide range of police functions. The Commission on Accreditation for Law Enforcement Agencies, Inc. (CALEA) was born. This book describes the results of a study that evaluated the impact of CALEA accreditation on specific personnel administration practices in municipal police departments. The author compares accredited and non-accredited departments for personnel practices including procedures for officer selection, promotion, and the integration of formal education requirements.