Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Het dilemma tussen geld en geweten levert voor veel professionals dagelijks kleine en grote vragen op. Hoe eerlijk is het als je van je manager drie uur voor een klant moet noteren, terwijl je de klus in tien minuten hebt geklaard? Wat vind je ervan als een klant grote korting bedingt door te onderhandelen, terwijl een ander structureel te veel betaalt voor dezelfde dienstverlening? En wat doe je als een klant je iets vraagt wat je misschien niet helemaal beheerst, terwijl je de opdracht goed kunt gebruiken om je target te halen?
Eerlijk scoren! is het eerste boek dat inzicht geeft in de spagaat waarin veel professionals zich bevinden: de targets van hun organisatie en hun eigen integriteit. Het laat zien hoe je slimmer en gezonder kunt omgaan met dagelijkse dilemmas. Margreeth Kloppenburg en Jaco van der Schoor beschrijven op een treffende manier hoe je als gedreven professional het allerbeste kunt doen voor je klant, zonder je zorgen te hoeven maken over je target. Omdat je erop durft te vertrouwen dat je op eerlijke wijze heel goed geld kunt verdienen. Het goede doen voor je klant betaalt zich namelijk altijd uit!
Eerlijk scoren helpt managers en professionals om de liefde voor het vak weer groter te laten worden dan de liefde voor het geld. - Prof.dr.ir. Mathieu Weggeman, hoogleraar Organisatiekunde aan de Technische Universiteit Eindhoven.