Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In Eerlijk over later reconstrueert Kees Kooman op meeslepende wijze wat er achter de façade van deze slogan plaatsvond. Als geen andere verzekeraar was Aegon een hoofdrolspeler in het volksschandaal rondom de woekerpolissen. Haar bestuurders gingen zich te buiten aan enorme zelfverrijking en bonusculturen.
Kooman geeft een schokkend beeld van binnenuit, hoe de topmannen van Aegon creatief te werk gingen en de cijfers oppoetsten. Daarbij luid aangemoedigd door toezichthouders en beursanalisten. De aandeelhouder was God, de klant `a pain in the ass. Nog steeds bekleden de hoofdrolspelers van toen topposities en lijken ze onaantastbaar.
In december 2012 stopt Aegon haar `eerlijk over later- campagne. De bank-verzekeraar moest de reclameslogan te vaak uitleggen. Er wordt gewerkt aan alternatieve campagnes om het zwaar beschadigde imago te herstellen. Najaar 2013 viert Aegon haar 30-jarig jubileum.