Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The educational television has still not achieved its fullest potential neither in developed nor in developing countries. This worldwide under performance invite experts and academicians to join hands to search causes and provide remedies to make television a formidable learning tool. Guided by this philosophy, the present book analyzes the educational television in Germany from different perspectives. The book focuses on policies and practices adopted by German broadcasters and institutions to promote educational television and ongoing educational television experiments in Germany. The book further deals with other very relevant and prominent issue of opportunities and threats posed by internet for educational television and attempts to determine that whether German youths still prefer and use educational television in internet age. Besides dealing with these issues, the book suggests best adoptable educational television practices from Germany to promote educational television world over. In a nutshell, this book is for educational planners, teachers and institutions to realize and utilize the potential of television to make it a foremost learning tool in 21st Century.