Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book provides a comprehensive examination of instructional supervision and introduces the Task-Centered Model for Educational Supervision (TCS). It begins by reviewing the history of educational supervision in social work and principles of effective teaching practices in the field. While theories about the principles and purposes of educational supervision abound, it has proven difficult to translate these ideas into a coherent model of supervisory practice. Educational Supervision in Social Work answers that need, presenting in detail TCS, an ordered series of discrete activities that supervisors and supervisees follow during and between supervision meetings. Designed to promote the continuous attainment of learning and practice objectives, TCS accommodates new models of field instruction, addresses common accountability concerns in social work supervision, and teaches practitioners how to be self-initiating and evaluative. Focusing on the practical implementation of TCS, Caspi and Reed have included detailed case vignettes throughout the book that provide concrete examples of putting theory into practice. Both supervisors of interns and staff as well as supervisees will find TCS a helpful tool in the supervisory process.