Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Educational Psychology Practice

A New Theoretical Framework

Thomas Szulevicz, Lene Tanggaard
Hardcover | Engels | Cultural Psychology of Education | nr. 4
€ 94,95
+ 189 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book sets out a proposal for applying psychological and educational psychology concepts to improve work with children and young people. It also suggests how some of the criticism aimed at pedagogical-psychology practice can be answered.
In several respects educational psychology practice seems to be in a transition phase and could even be said to be suffering an identity crisis: educational establishments and education policy alike are looking for different skills than those the psychology profession traditionally provides, and people are generally questioning the relevance and applicability of pedagogical-psychological counseling. The book is based on the fundamental premise that good professional practice is contingent upon circumstances that allow practitioners to apply their knowledge, experience and skills in the specific encounter with a specific task. This means that the ability to act pragmatically and creatively is, and will increasinglybe, an important skill not only for educational psychologists, but also for psychologists in general. In other words, psychologists must be able to contribute to tasks in new ways and new contexts when required.
Intended primarily for students of psychology, school psychologists and other professional groups that provide counseling in schools, the book is also a valuable resource for the various groups that use pedagogical-psychology tools and insights in their work with children and young people.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
147
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 4

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783319442655
Verschijningsdatum:
28/09/2016
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
412 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 189 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.