Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book highlights issues dealing with impact of corporal punishment on students. In the year 2009, school dropout rate in Bondo district increased by 8%. Student teacher confrontation was reported in 40% and 12% of the schools respectively thereby necessitating many disciplinary committee meetings in those schools. In more than 50% of the PTA meetings, parents and the school management committees wanted re-introduction of corporal punishment to curb indiscipline. Information obtained from the District Education Office in Bondo indicate rise in indiscipline in the schools in the district. Therefore this book establishes impact of ban on corporal punishment on student discipline in secondary schools. Specific purpose of this book are: to determine the impact of ban on corporal punishment on student discipline, to establish the role of parents in managing student discipline, to determine teachers' opinion towards ban on corporal punishment and to establish the role of school rules in managing student discipline. The book is an interesting text to psychology students and researchers.