Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
While in recent years the burgeoning Higher Education (HE) sector has been set an agenda of widening participation, few HE institutions have strategies in place for reaching the full range of potential students most likely to benefit from (and successfully complete) their current subject and course offerings. Universities and colleges are often unsystematic in the ways in which they identify schools and colleges for outreach and widening participation initiatives, and sometimes uncoordinated in how they present the full institutional profile of subjects of study in these activities. Using innovative methodology, this book sets out some relevant aspects of the changing HE policy-setting arena and presents a systematic framework for broadening participation and extending access in an era of variable fees. In particular, the book illustrates how HE data and publicly available sources might enable institutions to move from piecemeal analysis of their intake to institution-wide strategic and geographical market area analysis for existing and potential subject and course offerings.