Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Élaborer une note de synthèse sur l'éducation populaire peut relever du défi. Les difficultés à définir clairement cette forme d'éducation, le poids des références mythifiées, le caractère protéiforme des travaux sur ce champ de pratiques, constituent autant d'obstacles potentiels à une synthèse. Les auteurs du présent numéro ont relevé le défi et ont réussi à contourner ces obstacles en proposant un texte stimulant et argumenté. Suivent deux articles de recherche (dont un en anglais), ainsi qu'un chapitre présentant les actualités de la recherche en éducation et formation des adultes.