Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
EDUCATION FOR PEACE STUDENT MANUAL - BOOK 2 A Conceptual and Practical Guide This is the second of two Education for Peace volumes designed for secondary school students, based on the teacher-oriented Education for Peace Curriculum Manual (sold separately). Book 2 is comprised of 4 units, addressing such questions as: - What impact does violence have on victims and aggressors? - How can communities heal from the effects of conflict and violence? - How can we resolve conflicts peacefully? - What does it take to be a "leader for peace"? - How does "leadership for peace" challenge accepted notions of power, authority and decision-making? - What can I do to promote a culture of peace, healing and excellence in my home, school and community? Books 1 and 2 of the Student Manual together present a total of 9 units on concepts that are integral to a comprehensive approach to creating a culture of peace, a culture of healing, and a culture of excellence in our school communities. The texts cover such concepts as the oneness of humanity, unity in diversity, the skills of peace-based conflict resolution, leadership for peace, and community-based psychosocial recovery from the destructive impacts of conflict and violence. Each unit contains: - Anticipation activities - Rich conceptual discussion - Core concept summaries - Reflection questions for deeper understanding - Interdisciplinary activity and project ideas