Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The main aim of the present volume is to assess the responsibility of educational authorities in the employment problem of less developed countries. Are there reasons to think that the quantity and quality of education in these countries have a significant impact on their employment problem? If so, how can educational systems be reformed so as to maximise the rate of growth of income-earning opportunities? Which policies are actually feasible in the light of different national conditions? It is questions of this kind that are tackled in the present study, a fluently written and highly articulate work by Professor Mark Blaug, of the University of London Institute of Education and the London School of Economics, who is one of the world's leading specialists in the economics of education and in educational planning in general. The work is one of a series of general background studies specially written for the ILO's World Employment Programme by distinguished independent scholars in order to clarify the various questions involved and to promote the widest possible discussion of the relevant issues.