Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book was awarded a CHOICE outstanding Academic Title and has received the Annual O. L. Davis, Jr. Outstanding Book Award from the AATC (American Association for Teaching and Curriculum) and the AESA (American Educational Studies Association) Critics Choice Award 2012. Education and the Crisis of Public Values examines American society's shift away from democratic public values, the ensuing move toward a market-driven mode of education, and the last decade's growing social disinvestment in youth. The book discusses the number of ways that the ideal of public education as a democratic public sphere has been under siege, including full-fledged attacks by corporate interests on public school teachers, schools of education, and teacher unions. It also reveals how a business culture cloaked in the guise of generosity and reform has supported a charter school movement that aims to dismantle public schools in favor of a corporate-friendly privatized system. The book encourages educators to become public intellectuals, willing to engage in creating a formative culture of learning that can nurture the ability to defend public and higher education as a general good - one crucial to sustaining a critical citizenry and a democratic society.