Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
If the last decade focused on what works, the decade ahead must focus on what matters. In his second book, Tierney argues that the purpose of education must move to the heart of the educational debate. Purpose will significantly influence what schools and the education system as a whole will do next. Why we educate is a question from which all other aspects evolve. A question for all times, it will resonate with those who have experienced the Great Pause. Using four main philosophies of education - personal empowerment, cultural transmission, preparation for work and preparation for citizenship - he provides the underpinning theory and seminal works alongside a powerful critique. Using the impact of these different philosophies on a school's curriculum he challenges the current orthodoxy, allowing the reader to consider alternative views and approaches. Proposing that the telos of education must be a life well lived, he argues for a re-purposing of education, with a preferential option for the poor at its heart. Educative and challenging this will be read by all those interested and involved in education.