Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Educating the Educators consists of two narratives. The first discusses the paradigmatic shifts that have taken place within British Hispanism in response to the historical development of capitalism, through its competitive, monopolistic, and global stages. At the ideological level, these shifts correspond to the transformation of the traditional intellectual into a state functionary and, ultimately, into a technician or 'expert', totally subsumed under capital and charged with the management of 'cultural studies'. Running alongside, and locked into, this first narrative is a second, which, in the form of three autobiographical essays, traces the author's long trek from his childhood origins in a working class family, through the institutions of education- and the experience of embourgeoisement- to his attempts, within the Australasian, Carribean, and North American academies, to retrieve the legacy of socialism. These two narratives are brought into symbolic relation through a theory of ideological production that explores the radicalizing effects of contradiction and conflict within the otherwise unconscious reproduction of social relations.