Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
La presente obra, continuación del libro titulado: "Educación universitaria 2.0", editado por la Editorial Académica Española, pretende ser una guía educativa que ayude a todos aquellos profesionales de la educación, con ejemplos y experiencias universitarias extraídas del edublog del autor: http: //eloy3000.blogspot.com.es/, para caminar por el sendero de la innovación educativa utilizando las nuevas tecnologías emergentes. Se compone de cinco capítulos en el transcurso de los cuales se desarrollan diferentes temáticas relacionadas con la Sociedad de la Información y la Comunicación, la web 2.0, la actitud 2.0 y sus implicaciones en la figura del educador y en los contextos socio-universitarios. También, se ofrece un elenco de recursos relacionados con el software social para la promoción de la innovación y el desarrollo profesional. Por último, expresar que la enseñanza "tradicional" fundamentada en un estilo metodológico centrado en el docente, con énfasis en la transmisión de contenidos, debe dejar paso a una metodología activa, colaborativa, dinámica, flexible en convivencia con el software social para el desarrollo sostenible educativo y la cohesión social