Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Bajo el enfoque pedagógico de los nuevos títulos de Grado en Educación y en concreto Educación Intercultural, se enmarca este libro que apor ta a los docentes un enfoque didáctico combinando teoría y prácticas, favoreciendo un aprendizaje más centrado en el estudiante y facilitand o una formación progresivamente más autónoma. La obra consta de los s iguientes bloques: 1.La sociedad global en la que vivimos. 2.Los enfo ques tradicionales para abordar la interculturalidad en el ámbito educ ativo. 3.Estrategias y ejemplos concretos para afrontar el currículum desde un enfoque intercultural. 4.Propuestas metodológicas. 5.Propuest as organizativas. 6.Experiencias globales. Escuelas democráticas, escu elas aceleradoras y comunidades de aprendizaje. 7.Vocabulario básico d e consulta. 8.Dinámicas de trabajo. 9.Estudio de caso. Educar intercul turalmente no es adoptar medidas específicas para alumnado diverso, si no favorecer el aprendizaje de todos y todas desde una perspectiva cul turalmente diversa y enriquecedora [...] Abordar este reto es una de l as tareas más importantes que el siglo XXI reserva a nuestra sociedad.