Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In this long-awaited second edition of Economy/Society Markets, Meanings, and Social Structure, authors Carruthers and Babb continue to offer an accessible introduction to the way social arrangements affect economic activity, and shows that economic exchanges are deeply embedded in social relationships. Understanding how society shapes the economy helps us answer many important questions. For example, how does advertising get people to buy things? How do people use their social connections to get jobs? How did large bureaucratic organizations come to be so pervasive in modern economies-and what difference does it make? How can we explain the persistence of economic inequalities between men and women and across racial groups? Why do some countries become rich while others stay poor? This book presents sociological answers to questions like these, and encourages its readers to view the economy through a sociological lens.