Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The last several years has witnessed a growing interaction between economists and sociologists engaged in the study of organizations' strategies. Economists and sociologists can gain real insight from these interactions. To date, however, these interactions have been to ad hoc and unfocused to bear any real fruit. This volume moves the discussion to the next level by focusing the discussion, and taking a step toward systematizing some of the relationships between economic and sociological approaches to strategic management. To accomplish this, the volume reprints four 'matched pairs' of influential articles on firms' strategies in economic sociology and strategic management and use these articles to frame a conversation between the articles' pioneering authors and other prominent researchers in strategic management and sociology working on closely-related research problems. Each pair of articles followed by provocative essays - inspired by the pairing - written by the articles' original authors. Two contextualizing commentaries penned by influential strategy and organizations researchers - one grounded in strategic management and one in economic sociology - extend each conversation. A reflective reply from the articles' authors concludes the conversation - for now. A framing introduction and concluding epilogue, written by volume editors Joel Baum and Frank Dobbin, set the stage both for the volume and for future conversations between the disciplines in strategic management.