Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book examines how the principal British maritime industries - shipping, shipbuilding and ports - adapted, or failed to adapt, to a changing world in the period 1918 to 1990, and discusses their reactions to the great opportunities seemingly offered by offshore oil and gas from the mid-1960s. At the outbreak of World War I, Britain's maritime industries still dominated the world. The British merchant fleet was by far the largest in the world, the nation's shipbuilding output eclipsed all rivals, and British ports were busy and expanding. By 1990, British shipping was a shadow of its former self, shipbuilding seemed on the verge of total collapse, and although the ports had been modernised, trade was concentrated at only a few of them. For almost four centuries, these industries had been of vital importance to Britain's wealth and power, but by 1990, politicians scarcely gave them a second thought.