Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Over the span of less than a century, theories of infant cognition have radically transformed. Once considered unintelligent, infants are now described as partners in their own development. Modern research analyzes the ways in which cognitive and social skills developed early in life help to shape intelligence, personality, and achievement over time. In Early Childhood Development and Later Outcome, editors Sabina Pauen and Marc Bornstein have compiled essays by international experts reflecting the state of infant cognition studies and developmental psychology. These essays present cutting-edge research on a broad range of topics of relevance to scientists, teachers, and policy-makers alike. Early Childhood Development and Later Outcome addresses current research on skill formation as well as longitudinal studies tracing achievement beyond childhood. Pauen and Bornstein point the way towards approaches that will deepen our understanding of infant cognition and the profound consequences of early childhood development for future achievement.