Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book was conceived as a means of learning by inquiring-self testing carried out conscientiously is an effective way of acquiring knowledge. A wrongly answered question should stimulate the examinee to return to his books to discover the correct answer, although it should be noted that in a number of cases we have annotated brief comments. We hope the book will be of benefit to a number of learners in otolaryngology: medical students, house officers and nurses under- going post-basic training. We hope also that it may help general- practitioner trainees, for whom otolaryngology presents a significant workload. We recognise that this book must be complementary to standard textbooks but our aspirations remain that the student will gain even greater benefit from his efforts by spending some time in self assessment. Nottingham Kevin P. Gibbin 1989 Patrick J. Bradley Contents 1. Ear. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2 2. Nose. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60 . . . . . . . 3. Throat. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98 . . . . . . . 1. Ear Questions Q. l. l In a normal ear a. the membrana tensa and membrana f1accida both contain three distinct layers: epithelial, fibrous and mucosal b. the long process of the incus can never be seen through an intact drum c. the tip of the long process of the incus articulates with the head of the stapes via a synarthrosis d. the incudomallear joint is a synovial joint e.