Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Today every business is an e-business, and whether you are selling golf outings over the Internet or manufacturing the carts, there is no escaping the fact that every aspect of organizational design is profoundly affected by the new rules of the electronic economy. What many people and organizations overlook, however, is the degree to which these new rules are requiring a fundamentally different style of leadership. In E-Leader, Robert Hargrove identifies the new mindset and skills that leaders must develop in order to thrive in a world where wealth is built on relationships and experiences, not products or even technology. The old model of leader as "steward," protecting the company's brands and assets, is being replaced by a model of leader as "entrepreneur," searching constantly for new sources of wealth creation; establishing creative ventures with suppliers, distributors, and even competitors; and discovering new ways to attract, retain, and nurture talent -- all at the speed of light. E-Leader captures the energy of the mavericks who are redefining leadership on the electronic frontier and shows managers in all types of organizations how to manage for the future, not for the past or even the present.