Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
E-business Value Creation from a Resource-Based Perspective analyzes and integrates various perspectives on the impact of e-business technologies on supply chain practices and performances. Relying on the resource-based view (RBV) of the firm, the authors designed a comprehensive conceptual framework within which to examine the performance implications of e business technologies. This framework can be used to compare e-business technologies to other types of information technology (IT), and it can also function as a tool for further investigations into supply chain management (SCM) relationships. After a brief introduction, a review of RBV will formulate the main theoretical grounding for this work. Next, an RBV-based integrative model of e-business value is presented that provides a basis for structuring a review of accumulated knowledge, for identifying gaps in the knowledge, and for developing propositions to guide future research. The fourth section describes the methodology, explaining how papers were selected for the review. The results can be found in the fifth section, including the analyses of the variables, the underlying theoretical perspectives, and the literature synthesis. In the sixth section, the authors discuss and highlight the main theoretical issues related to the results. The monograph concludes with a discussion of the limitations of the research and suggests avenues for future research.