Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The human services are established to support the most vulnerable and marginalised people in our society. Yet media and other reports frequently highlight a disturbing picture of industry failures, malpractice and abuse. This book addresses the response of legal and quasi-legal bodies to human service failures. It outlines those areas of law which are most likely to be activated by human service shortcomings, and those aspects of direct human service delivery which are most likely to attract legal attention. Essential reading for those studying or working in human services and social work, this book is designed to alert people to the legal risks arising as a result of inadequate human service delivery.