Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
From the 1940s through the 1960s, Dudley Huppler (1917 1988) moved in the brightest literary and artistic circles in New York, Chicago, Boulder, and his native Wisconsin, counting among his friends John Wilde, Sylvia Fein, Harry Partch, George Platt Lynes, Paul Cadmus, Marianne Moore, Glenway Wescott, Tobias Schneebaum, Andy Warhol, and others. Moving between the commercial and fine art worlds, he created windows for Bonwit Teller and advertising art for Parker Pen and Henri Bendel but also exhibited in galleries; was featured in Art News, Flair, and Art Digest; and won fellowships for his art and writing. His work is marked by an unusual, meticulous technique, forming sensual and whimsical images of animals, nature, and the human body from tiny gradations of tonal dots. Distributed for theChazen Museum of Art, University of Wisconsin Madison"