Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Il est question dans ce livre de psychomotricité. Histoire des rééducations et des thérapies qui, partant du corps, ont cherché à amender le psychisme. Histoire aussi des pratiques corporelles qui ont marqué l'évolution de l'éducation physique scolaire. Les destinataires ? Non seulement les figures de l'enfance anormale qui traversent le XXe siècle, mais encore l'écolier en échec, ou susceptible de l'être, et auquel l'exercice du corps promet l'accès à la sagesse, à l'intelligence et au savoir. Serge Fauché étudie le développement de l'épistémè psychomotrice, selon une perspective qui montre le jeu des théories légitimant des pratiques mouvantes dans l'espace et le temps. Mais l'analyse porte également sur l'incidence des déterminants sociaux, économiques et culturels dans l'institution progressive de la psychomotricité.