Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Global trade will increase over the coming years asking for solutions to cope with growing amounts of transported goods. Dryports can optimise the distribution of goods by accelerating transport flows, optimising logistics chains and improving the coordination of traffic infrastructures. The study presented in this book describes how and under what conditions dryports work efficiently as a complementary partner for seaports and as an option for future-oriented and sustainable logistics. The authors identify similarities and differences across four cases at: Bremen/Bremerhaven-Germany, Felixstowe-UK, Gothenburg/Falköping-Sweden, and Zeebrugge-Belgium and suggest under which conditions dryports have a good chance to succeed. The main conclusion is that spatial relief and environmental concerns in implementing and running a dryport do matter but, at the end of the day, competition and governance decide.