Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Wetenschap
  4. Techniek
  5. Driver Acceptance of New Technology

Driver Acceptance of New Technology

Theory, Measurement and Optimisation

Tim Horberry
€ 76,95
+ 153 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Acceptance of new technology and systems by drivers is an important area of concern to governments, automotive manufacturers and equipment suppliers, especially technology that has significant potential to enhance safety. To be acceptable, new technology must be useful and satisfying to use. If not, drivers will not want to have it, in which case it will never achieve the intended safety benefit. Even if they have the technology, drivers may not use it if it is deemed unacceptable, or may not use it in the manner intended by the designer. At worst, they may seek to disable it. This book brings into a single edited volume the accumulating body of thinking and research on driver and operator acceptance of new technology. Bringing together contributions from international experts from around the world, the editors have shaped a book that covers the theory behind acceptance, how it can be measured and how it can be improved. Case studies are presented that provide data on driver acceptance of a wide range of new and emerging vehicle technology. Although driver acceptance is the central focus of this book, acceptance of new technology by operators in other domains, and across cultures, is also investigated. Similarly, perspectives are derived from domains such as human computer interaction, where user acceptance has long been regarded as a key driver of product success. This book comes at a critical time in the history of the modern motor vehicle, as the number of new technologies entering the modern vehicle cockpit rapidly escalates. The goal of this book is to inspire further research and development of new vehicle technology to optimise user acceptance of it; and, in doing so, to maximise its potential to be useful, satisfying to use and able to save human life.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
384
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138077034
Verschijningsdatum:
31/03/2017
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
535 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 153 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.