Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Flight Management Computer (FMC) and its interface, the Multi-function Control and Display Unit (MCDU) have been identified by researchers and airlines as difficult to train and use. Specifically, airline pilots have described the "drinking from the fire-hose" effect during training. Previous research has identified memorized action sequences as a major factor in a user s ability to learn and operate complex devices. This paper discusses the use of a method to examine the quantity of memorized action sequences required to perform a sample of 102 tasks, using features of the Boeing 777 Flight Management Computer Interface. The analysis identified a large number of memorized action sequences that must be learned during training and then recalled during line operations. Seventy-five percent of the tasks examined require recall of at least one memorized action sequence. Forty-five percent of the tasks require recall of a memorized action sequence and occur infrequently. The large number of memorized action sequences may provide an explanation for the difficulties in training and usage of the automation. Based on these findings, implications for training and the design of new user-interfaces are discussed.