Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Kollaborative Praktiken stehen hoch im Kurs. Sie treten als kollektive, kooperative, kokreative und partizipative Zusammenarbeit in den unterschiedlichsten Diskursen und Wissenspraktiken hervor: in Unternehmen, Organisationen oder Feldern der Technologie, Wissenschaft, Kunst und Gestaltung. Judith Marlen Dobler untersucht in Drawing Together die Wissenskultur des kollaborativen Zeichnens mit einem praxisgeleiteten Ansatz und zeichnerischer Forschung. Im Anschluss an ihre Untersuchungen zu den Laboratory Studies der 1970er Jahre besuchte die Autorin ein naturwissenschaftliches Labor mit der Frage: Welchen Stellenwert hat die Handzeichnung im 21. Jahrhundert? Anhand zahlreicher historischer und aktueller Fallbeispiele und einer umfangreichen ethnografischen Feldstudie entfaltet sie in ihrem Buch ein transdisziplinäres Feld für das Zeichnen als kollaborative Wissenspraxis.