Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Long disregarded as trivial entertainment, comics have gained increased scholarly and mainstream attention over the past three decades. More and more frequently, they are the medium of choice for artists who choose to criticize mainstream political narratives. Drawing on the Past looks closely at four twenty-first-century graphic narratives--Emmanuel Guibert's The Photographer, Ho Che Anderson's King: A Comics Biography, Art Spiegelman's In The Shadow of No Towers, and Joe Sacco's Footnotes in Gaza--to explore the medium's potential as political documentary. Birte Wege examines how these four works draw parallels between past and present crises; how they use photography in their pages, either through direct depiction or indirect reference; and how the artists complicate notions of authenticity, objectivity, and reality in their own work. Drawing on the Past brings a distinctly literary perspective to larger debates about the role of visual images in our culture, particularly the myriad guises comics and graphic novels can assume in portraying past and present political conflict.