Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
L'Allemagne pouvait-elle a son tour posseder un Theatre National ? Repenser l'art du jeu ? Creer un repertoire ? Definir une esthetique qui lui soit propre ? Lessing l'a cru, passionnement. L'echec de l'" entreprise " installee dans la plus puissante des cites hanseatiques fut patent. Pourtant, la parution (1769) de la Dramaturgie de Hambourg represente une date majeure dans l'histoire des lettres allemandes. Ce texte devenu mythique, souvent vilipende en France pour sa mise en cause virulente de la tragedie classique, il fallait le rendre accessible, integralement, dans notre langue. Fondateur outre-Rhin de la critique theatrale, Lessing etait attache a la dimension universaliste, humaine et civique du spectacle. Sa reevaluation des poetiques ou des oeuvres d'Aristote, Corneille, Voltaire, Maffei, Shakespeare, Diderot et Hurd, installe de facon tres moderne au coeur de sa reflexion la relation qui unit l'auteur, l'acteur et le public.