Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Three questions of novelistic form preoccupied Fyodor Dostoevsky throughout his career: how to build suspense, how to end a narrative effectively, and how to distribute attention among major and minor characters. For Dostoevsky, these were much more than practical questions about novelistic craft; they were ethical questions as well. Dostoevsky and the Ethics of Narrative Form traces Dostoevsky's indefatigable investigations into the ethical implications of his own formal choices. Drawing on his drafts, notebooks, and writings on aesthetics, Greta Matzner-Gore argues that Dostoevsky wove the moral and formal questions that obsessed him into the fabric of his last three novels: Demons, The Adolescent, and The Brothers Karamazov. In so doing, he anticipated some of the most pressing debates taking place in the study of narrative ethics today.