Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Dornier Do 17 was one of the Luftwaffe's three main bomber types early in the war. Designed as a passenger and mail plane, the military version ultimately proved true. Its last version, powered by Bramo 323 radial engines was the Do 17 Z. Based directly on the Do 17 M airframe, it had a revised front fuselage section to improve the crew's working conditions in the form of a so-called "Waffenkopf" (armed head). A total of approximately 910 examples in several sub-variants, from Z-0 to Z-10 were built from early 1939 till mid-1940. These aircraft saw combat in Polish and French campaigns, the Battle of Britain, Balkan operations, the Russian campaign until 1942, and sporadically in the African campaign. The crews considered the Do 17 one of the most reliable aircraft and despite poor armor in their opinion it had good flight characteristics.