Vijftien strategieën om management buy-in voor
innovatie te vergroten
Innovators zoals jij en ik, worden geconfronteerd met talloze
barrières. De klinkende antwoorden die je keer op keer krijgt van
jouw superieuren, collega’s en partners op je innovatievoorstellen
zijn een ontmoedigend ‘NEE!’ en duizenden waaroms. Onze grootste
uitdaging is om managementsteun te krijgen voor innovatie en,
als we eenmaal op weg zijn, hun commitment te behouden tijdens
de ontwikkeling van onze nieuwe initiatieven.
Of je nu een visionair, pionier, consultant, corporate innovator of startende
ondernemer bent, dit boek geeft je de tools om de belangrijkste barrières
voor innovatie te overwinnen. Je leert hoe je de buy-in van managers en
investeerders kunt winnen, en jouw visie en dromen kunt omzetten in
tastbare realiteit.
In dit baanbrekende boek vind je vijftien bewezen strategieën waarmee je
die klinkende nee’s kunt omzetten in hartgrondige ja’s. Elke strategie wordt
nauwkeurig uitgelegd en vergezeld door een verzameling inspirerende
citaten, die je op precies het juiste moment kunt gebruiken in jouw innovatie
pitches. Je duikt in de innovatieverhalen van zes innovators van over de
hele wereld die voor dezelfde uitdagingen stonden als jij, en ontdekt de
inspiratie die hen hielp om hun management te overtuigen.
Het is tijd om de barrières die je in de weg staan te doorbreken. Laat dit
boek jouw gids zijn op jouw innovatiereis.
We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.