Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
How do you price your software? Is it art, science or magic? How much attention should you pay to your competitors? This short handbook will provide you with the theory, practical advice and case studies you need to stop yourself from reaching for the dice. Table of Contents Chapter 01: Some - but not too much - Economics Chapter 02: Pricing Psychology: What is your product worth? Chapter 03: Pricing Pitfalls Chapter 04: Advanced Pricing Chapter 05: What your price says about you (and how to change it) Why read this book? "At Business of Software 2007 Michael Pryor held an impromptu session on how to price your software. So many people turned up, and so many people kept on arriving, that by the time they'd introduced themselves there was no time left to talk about software pricing. I've had similar experiences; in fact, "How do I price my software?" is probably the most common question I'm asked by software entrepreneurs and product managers. This handbook is an attempt to answer that question." Neil Davidson, Author. About the Author Neil Davidson is co-founder and joint CEO of Red Gate Software. Red Gate was founded in 1999 and now employs some 150 people. It was Cambridge News business of the year in 2006 and has been in the Sunday Times top 100 companies to work for three years running. It was founded with no VC money and little debt. Neil is also founder of the annual Business of Software conference and runs the Business of Software social network.