Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Doing Public Scholarship

A Practical Guide to Media Engagement

Christopher J Schneider
Hardcover | Engels | Routledge Advances in Sociology
€ 274,95
+ 549 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

A basic premise of public scholarship is making academic work and related ideas accessible and available to publics. Media engagement, whether interviews with news journalists, or the use of hashtags, is a necessary feature of any public scholarship. Media formats play a fundamental and interactive role in how people ultimately come to view and understand the social world, having had a discernable influence on election outcomes, responses to global pandemics, and so on. The question is not whether scholars should engage with media but how to do so. Drawing on fifteen years of experience that includes hundreds of print, radio, and television news interviews, dozens of published opinion pieces, and the use of social media for public engagement, this book outlines a practical, easy-to-follow approach to doing public sociology in media that consists of, and brings together, interrelated forms of media engagement. This book also offers some advice pertaining to career advancement and provides strategies to avoid negative experiences. Doing Public Scholarship will be of general interest to those wanting to go public with their research.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
110
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781032386041
Verschijningsdatum:
5/12/2023
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
358 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 549 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.