Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Doing Management Research, a majornew textbook, provides answers to questions and problems which researchers invariably encounter when embarking on management research, be it quantitative or qualitative. This book will carefully guide the reader through the research process from beginning to end. An excellent tool for academics and students, it enables the reader to acquire and build upon empirical evidence, and to decide what tools to use to understand and describe what is being observed, and then, which methods of analysis to adopt. There is an entire section dedicated to writing up and communicating the research findings. Written in an accessible and easy-to-use style, this book can be read from cover to cover or dipped