Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Family photography, a ubiquitous domestic tradition in the developed world, is now more popular than ever thanks to the development of digital photography. Once uploaded to PCs and other gadgets, photographs may be stored, deleted, put in albums, sent to relatives and friends, retouched, or put on display. Moreover, in recent years family photographs are more frequently appearing in public media: on posters, in newspapers and on the Internet, particularly in the wake of disasters like 9/11, and in cases of missing children. Here, case study material drawn from the UK offers a deeper understanding of both domestic family photographs and their public display. Recent work in material culture studies, geography, and anthropology is used to approach photographs as objects embedded in social practices, which produce specific social positions, relations and effects. Also explored are the complex economies of gifting and exchange amongst families, and the rich geographies of domestic and public spaces into which family photography offers an insight.