Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Do tell

stap voor stap richting een sterk duurzaamheidsverhaal : doe de D-spot test, praktische tools & frames, 99 inspirerende cases

Bart Lombaerts, Ann Maes, Chris Van Gils, Frederik Picard
Paperback | Nederlands
€ 34,99
Uitvoering
Levering 2 à 3 werkdagen Haal af na 1 uur in 1 winkel(s). .
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Prijzen

  • Literatour Prijs 2024
    Winnaar
  • BAM Marketing Book of the Year 2023
    Winnaar

Omschrijving

Winnaar PIM Marketingliteratuurprijs 2024

Hoe communiceer je over je inspanningen rond duurzaam ondernemen vandaag en morgen? Doe je dat luid, stil of helemaal niet? Is onder de radar blijven een slimme manier om kritische stemmen stil te houden? Of laat je met stilzwijgen een gouden kans liggen om je merkverhaal uit te dragen? Hoe de marketing en communicatie over duurzaamheid aan te pakken, is vaak nog een groot vraagteken bij professionals. In Do tell geven vier ervaren marketing- en communicatie-experts een antwoord op deze vragen. Met hun stappenplan helpen ze bedrijven en organisaties een authentiek, geloofwaardig en gedragen duurzaamheidsverhaal te creëren en succesvol over hun duurzaamheidsinspanningen te communiceren.

"Do tell; verander het verhaal. Red de wereld. In een gevecht tussen een verhaal en een feit, zal het verhaal winnen. Dat maakt vertellers cruciaal in de cultuurverandering die we nodig hebben voor een duurzamere manier van leven."
- Solitaire Townsend, Futerra

"We hebben nood aan briljante marketeers om een verschuiving naar een duurzame toekomst mogelijk te maken. Marketing is het zenuwcentrum voor waardecreatie dat acties en innovaties van een bedrijf verbindt met mensen die er de impact van ondervinden."
- Dr. Victoria Hurth, Cambridge Institute for Sustainable Leadership

"Ook merken en bedrijven moeten de mouwen oprollen voor een duurzame samenleving. Dit topboek Do tell duwt duurzaamheid als een absolute kans omhoog in elk marketing- en communicatieplan. Én het legt heel concreet uit hoe zo’n plan te realiseren. We moeten er allemaal - hier en nu - mee aan de slag."
- Marc Michils, voorzitter Kom op tegen Kanker

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
240
Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789401496292
Verschijningsdatum:
27/11/2023
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Mass market (rack) paperback
Afmetingen:
173 mm x 243 mm
Gewicht:
638 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.