Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Do I Really Have to Teach Reading?

Content Comprehension, Grades 6-12

Cris Tovani
Paperback | Engels
€ 37,95
+ 75 punten
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

"Do I really have to teach reading?"

This is a question many teachers ask, wondering how they can add a new element to an overloaded curriculum. The answer is yes; if teachers want their students to learn complex new concepts in different disciplines, they need to help develop their students' reading skills.

In Do I Really Have to Teach Reading?: Content Comprehension, Grades 6-12, author Cris Tovani takes on the challenge of helping students apply reading comprehension strategies in any subject. Tovani shows how teachers can expand on their content expertise to provide the instruction students need to understand specific technical and narrative texts. Inside the book you'll find:
  • Examples of how teachers can model their reading process for students
  • Ideas for supplementing and enhancing the use of required textbooks
  • Detailed descriptions of specific strategies taught in context
  • Stories from different high school classrooms to show how reading instruction varies according to content
  • Samples of student work, including both struggling readers and college-bound seniors
  • "Comprehension Constructors" guides designed to help students recognize and capture their thinking in writing while reading
  • Guidance on assessing students
  • Tips for balancing content and reading instruction


Tovani's humor, honesty, and willingness to share her own struggles as a teacher make this a unique take on content reading instruction that will be valuable to reading teachers as well as content specialists.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
144
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781571103765
Verschijningsdatum:
1/01/2004
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
189 mm x 236 mm
Gewicht:
308 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 75 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.