Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Recent scholarship on Second Temple Judaism and Paul has maintained that both held salvation to be through God's grace alone, not human obedience. In this study, Jason Maston argues against this trend by demonstrating the spectrum of perspectives available during the Second Temple period regarding the interaction of divine and human actions. Using Josephus' depiction of the Jewish schools as the starting point, he argues that ancient Jews were discussing the issue of divine and human agency and that they were putting forward alternative and even contradictory perspectives. These different viewpoints are shown in Sirach and the Hodayot. Into this spectrum of opinions, the Apostle Paul is situated through an analysis of Romans 7-8. The author challenges the idea that all of Judaism can be explained under a single view of salvation. Recognising the diversity allows one to situate Paul firmly within a Jewish context without distorting either the Jewish texts or Paul.