Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This Element examines the early years of British Young Adult (YA) publishing at three strategic publishing houses: Penguin, Heinemann and Macmillan. Specifically, it discusses their YA imprints (Penguin Peacocks, Heinemann New Windmills and Macmillan Topliners), all created at a time when the population of Britain was changing and becoming more diverse. Migration of colonial and former colonial subjects from the Caribbean, India, and Africa contributed to a change in the ethnic makeup of Britain, especially in major urban centres such as London, Birmingham and Manchester. While publishing has typically been seen as slow to respond to societal changes in children's literature, all three of these Young Adult imprints attempted to address and include Black British and British Asian readers and characters in their books; ultimately, however, their focus remained on white readers' concerns.