Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Are the educational systems in Europe becoming more similar or more different? This book deals with the issue of divergence and convergence in relation to systems, learning environments, and learners in vocational educational training (VET). 18 VET researchers from eight countries contribute to the examination of 'divergence and convergence' at three levels: At the national level this volume deals with the following questions: What are the consequences of the European policies that aim at converging the VET systems in Europe? What is the impact of globalization on the national systems? At the level of institutions the central issue concerns the relation between learning environments. What is the coherence between school-based education and learning in the work-place, and how can they connect? Finally at the third level of the learners and their identities the focus is on the role of vocational educational training in the formation of biographies and identities. The book thus covers the central issues on the agenda in relation to future vocational education.