Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
When work began on the first volume ofthis text in 1992, the science of dis- tribution management was still very much a backwater of general manage- ment and academic thought. While most of the body of knowledge associated with calculating EOQs, fair-shares inventory deployment, productivity curves, and other operations management techniques had long been solidly established, new thinking about distribution management had taken a definite back-seat to the then dominant interest in Lean thinking, quality management, and business process reengineering and their impact on manufacturing and service organizations. For the most part, discussion relating to the distri- bution function centered on a fairly recent concept called Logistics Manage- ment. But, despite talk of how logistics could be used to integrate internal and external business functions and even be considered a source of com- petitive advantage on its own, most of the focus remained on how companies could utilize operations management techniques to optimize the traditional day-to-day shipping and receiving functions in order to achieve cost contain- ment and customer fulfillment objectives. In the end, distribution manage- ment was, for the most part, still considered a dreary science, concerned with oftransportation rates and cost trade-offs. expediting and the tedious calculus Today, the science of distribution has become perhaps one of the most im- portant and exciting disciplines in the management of business.