Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
With fifty-three paintings on paper Ed van der Kooy (The Hague, 1956) reflects on the current juncture, at which a volatile pandemic, racial riots and a persistent climate crisis dominate news reports. Sometimes the pictures are dark and intense. Sometimes they just appear to be idyllic, because there is a snake in the grass, disturbing the dream. In a painterly respect, too, nothing seems to be self-evident.
At his request, his daughter Floortje van der Kooy (The Hague, 1993) writes her reflections on several works. For her this will turn into a way to try and understand what is going on in the world and to
overcome the confusion.
This publication shows the fifty-three works and ten poems and also contains the account of a conversation which publicist Kees Verbeek had with them about this unusual project.