Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Online advertising is now one of the fastest advancing areas in the IT industry. In display and mobile advertising, the most significant technical development in recent years is the growth of Real-Time Bidding (RTB), which facilitates a real-time auction for a display opportunity. RTB essentially facilitates buying an individual ad impression in real time while it is still being generated from a user's visit. RTB not only scales up the buying process by aggregating a large number of available inventories across publishers but, most importantly, enables direct targeting of individual users. As such, RTB has fundamentally changed the landscape of digital marketing. Scientifically, the demand for automation, integration and optimization in RTB also brings new research opportunities in information retrieval, data mining, machine learning and other related fields. Despite its rapid growth and huge potential, many aspects of RTB remain unknown to the research community for a variety of reasons. This monograph offers insightful knowledge of real-world systems, to bridge the gaps between industry and academia, and to provide an overview of the fundamental infrastructure, algorithms, and technical and research challenges of the new frontier of computational advertising. The topics covered include user response prediction, bid landscape forecasting, bidding algorithms, revenue optimization, statistical arbitrage, dynamic pricing, and ad fraud detection. This is an invaluable text for researchers and practitioners alike. Academic researchers will get a better understanding of the real-time online advertising systems currently deployed in industry. While industry practitioners are introduced to the research challenges, the state of the art algorithms and potential future systems in this field.