Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Developing economies can no longer invest in education that creates systemic unemployment and underemployment for its citizens. Governments answer to addressing unemployment, and in particular youth unemployment, is the institutional massification of student enrolments into higher and further learning. In the absence of graduating with a reasonable prospect of employment, and inadequate resource capitalization of educational institutions, students are structurally disadvantaged in the global economy. The quality of teaching and learning is instrumental in producing skilled graduates that are able to be adsorbed as productive citizens. Globally, accreditation and quality assurance frameworks have been implemented with varying degrees of control and self-regulation. Regulatory frameworks have formed both an enabling and restrictive environment, where limited innovation is evident, and prospects of employment are questionable at best. This study explores global accreditation and quality assurance frameworks, and proposes alternative frameworks in pursuit of education for employment.